mandag 20. desember 2010

Servise til besvær

Alle mine venner har nok dekketøy og glass. Jeg derimot har drevet kafé og har jo tallerkener og glass til den store gullmedaljen.

Så jeg loket litt rundt på nett her for å se om det var noe jeg kunne lage av alle disse fatene da...

Feks kunne jeg jo laget noe lignende som disse fatene, de er beregnet på barn, så voksne kan legge på maten som hår og skjegg. Nuvel kjenner da en og annen voksen som hadde likt et slikt fat :)

 Og da trenger en jo selvsagt "Porcelaine" maling fra Panduro og stempel fra feks Clas Ohlson. Så kan en jo velge selv hva en vil skrive eller male.

Eller hva med et skummelt Freddy Krüger fat?

Valgene her er jo mange og en av mine ideer vil være å ta teksten fra en julesang feks og skrive utover  4-8 fat.  Eller favorittsitat. Eller hva med å skrive navnene til gjestene på fatene slik at det kan bli en koselig gave å ta med hjem?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar