torsdag 6. november 2008

Alle mann i hus

Så morsomt!!
Kjempekjekt at jeg fikk bli med å skrive her inne:D
Lover å være flinkere på oppdateringsfronten her, enn hva jeg har vært tidligere;)
Jeg har gjennom noen år samlet en "liten" haug med bilder til inspirasjon, som jeg gleder meg til å dele med dere. Husker ikke hvor alt kommer fra, men kjenner du igjen noe, så gi meg gjerne beskjed så jeg kan legge ut en link til opphavet.

Jeg har i en periode hatt en "dille" på fuglehus, og har samlet noen godbiter i mappa mi. Jeg gleder meg slik til jeg får min egen hage, for da skal jeg ha maaaaange fuglehus hengende rundtomkring.


Dette måtte jeg bare ha med først siden valget i USA akkurat er avsluttet.
Kanskje Obama skal ha ett slik ett hengende utenfor det Hvite Hus når han flytter inn?


Eller hva syns dere om denne vertikaldelte boligen? Med både pipe og postkasse.


Dette er favorittbildet mitt innen fuglehus. Superenkle fuglehus du bygger selv, kan bli de lekreste kunstverk med litt kreativitet og noen malingsskvetter.


Dette er så søtt syns jeg.


Eller hva med dette? En luring har allerede flyttet inn her, men jeg tror det er plass til flere;)


Og dette supernusselige huset må en jo bare ha flere av hengende i epletreet. I litt forskjellige farger.


Med litt decoupagelim og noen flotte papirbiter kan du "freshe" opp huset som du vil.


Dette er vel egentlig ett hundehus, men her er det jo bare å lage en litt mindre utgave,
og voila - fuglehus.
Syns det var helt knall. Spesielt med plantene på taket.


Hvem har sagt at ett fuglehus absolutt må henge ute? Her er det bare å sette i gang med det en måtte ha for hånden og la kreativiteten slå seg løs. En kan både sy, eller bruke papir/papp/tapetrester/aviser etc. på disse flotte kunstverkene.


Nydelig ja?

Da er det bare å finne frem hammer og spiker og noen plankebiter og sette igang.

-Annicen-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar