onsdag 26. august 2009

Greinvekter

Jeg har skrevet det før og gjør det igjen, min hage er som en jungel. Og når en kommer over gode ideer som kan hjelpe en litt, ja da er det jo ekstra moro!

Pickles er en blogg som gjør det samme som meg egentlig, de har samlet masse strikk og hekle oppskrifter på norsk. Jeg er ikke så nøye på hva det er for noe, så lenge det er DIY eller {re}design så er jeg helt gira liksom :) I tillegg så er de på etsy og har nettbutikk :)



Men til saken!


Det er altså disse søte heklede grein vektene det er snakk om.

Frukt trær er jo kjent for å vokse opp og opp og opp... Men vi som har frukttrærne vil jo gjerne få til å plukke frukten uten fare for liv og helse.

NB: Hvis treet er gammelt/har tykke grener kan det hende at du må hekle større Greinvekter!


Plomme:

Oppskrift og bilder finner du hos Pickles

1 kommentar: